Ylläri haastoi. tehtävänä on kertoa ensin 7 faktaa itsestään ja haastaa sen jälkeen 7 henkilöä.

  • Olen asunut 9 eri paikkakunnalla ennen kuin täytin 20. Yhdellä niistä kerkesin asua kahteen eri otteeseen. Keskiarvoksi vuosia/paikkakunta ei jää järjettömän paljon. Tämä selittänee lähes jokavuotisen tarpeen vaihtaa maisemaa.
  • minulle perhe on laaja käsite. Itse luen siihen äiskän, isän, äitipuolen, isäpuolen, veljen, velipuolen sekä isovanhemmat. Lisäksi olen adoptoinut perheeseen yhden melkein-pikkuveljen ja koen itse kuuluvani myös jollain tavalla Kummityttö E:n perheeseen.
  • Minulla ei koskaan ole oikeasti ollut lemmikkieläimiä, ellei veljen kanssa yhteisomistettua ja isän huoltamaa akvaariota tai isovanhempien koiraa jonka kanssa asuin samassa taloudessa, lasketa.
  • ajoittain olen oikeasti todella epäsosiaalinen yksilö.
  • Minulla on huono tapa olla saattamatta asioita loppuun asti. Esimerkkinä tästä toiminee parhaiten edelleen roikkuva gradu ja valmistuminen.
  • Suurin salainen paheeni on möllätä sohvalla tekemättä yhtään mitään. Ainakin työpaikalla imago saisi aikamoisen kolhun tästä tiedosta.
  • Moottoripyörä. Sellainen tulee talouteeni, enää kyse on vain siitä, milloin.
Ai niin, se haaste. Kuka tahansa joka haluaa avautua.