Tänä aamuna heräsin puhelimen herätykseen - puoli tuntia sen jälkeen, kun herätyksen olisi pitänyt soida. Puhelin oli ilmeisesti omassa ajassaan, kello ja herätysaika oli oikein, mutta empiirinen tutkimus kertoi  että oikeana herätysaikana se antoi ainoastaan pienen piippauksen ja varsinainen herätyspiipitys alkoi tasan puoli tuntia asetetusta herätysajasta. Kun tähän lisätään se, ettei viime toukokuussa ostettu ja kerran huollettu puhelin vieläkään lähetä eikä ota vastaan multimediaviestejä, oli aika käydä kertomassa takuun antajalle oli jotakin olisi syytä tehdä. Tottakai asiaankuuluvasti tällaisiin reissuihin kuuluu se, että myyjäliike sijaitsee puolivälissä hornan kuusta, ulkona pyryttää lakanoita taivaan täydeltä, tuulee vastaan ja ainoa kulkuneuvo on omat jalat. Ja kun viimein myyjäliikkeeseen asti päästiin, ainoa kommentti oli, että puhelin pitäisi viedä saman matkan verran eteenpäin kohti hornan kuusta. Pitkällisten neuvottelujen jälkeen suostuivat sitten ottamaan sen kuitenkin vastaan ja lähettävät kuulemma pääkaupunkiin korjattavaksi. Samainen henkilö ei myöskään kirjannut kaikkia puhelimen vikoja korjauslähetteeseen eikä tietenkään ollut myöskään tarpeellista pistää korjaustaholle tietoa asioista, jotka on jo kokeiltu ja tehottomiksi havaittu. Gigantti meni siis juuri boikottiin.