Tälle päivälle olin sopinut tapaamisen hyvän ruuan ääressä porukalle, jossa olin itse kovinkin aktiivisesti mukana aikaisemmassa elämänvaiheessani. Tunnustan kyllä ihan suoraan, että nykyinen yhteydenpidon taso on täysin johtuvainen itsestäni, olen syystä jos toisestakin jäänyt tietoisesti syrjään kyseisen porukan tekemisistä, mutta oli silti hieman vaivaantunut olo ihmisten keskustellessa sisustuksistaan tai perjantaina olleista bileistä itseni ohi tyyliin "no kun mulla on ne hyllyt siinä telkkarin vieressä, niin ajattelin laittaan niihin..." "no se booli ei kyllä kadonnut kokonaan kun mä..." Niin. Toistan: tiedän etta olen itse porukasta vetäytynyt erilleen ja itse en mitään läksiäishössötyksiä halunnut ko. porukan kanssa. Silti olisi voinut olla kiva ettei itsestä olisi tuntunut täysin ulkopuoliselta, varsinkin kun itse porukan pyysi kasaan sen takia, että on kaupungista poistumassa. No, onpahan taas elämässä tilaa tuleville muutoksille.